Otamme mielellämme palautetta vastaan asiakkailtamme. Voit antaa meille sekä ruusuja että risuja.
Haluatko ilmoittaa ongelmasta?
Ongelmista tulee aina tehdä ilmoitus kirjallisesti. Voit lähettää ilmoituksen sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@instabank.fi tai kirjepostina osoitteeseen Instabank ASA, Drammensveien 175, 0277 Oslo, Norja.
Ilmoituksen tulee sisältää seuraavat tiedot:
- Ilmoituksen tekijän henkilö-ja yhteystiedot: koko nimi, kotiosoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite
- Ilmoituksen syy ja asiaan liittyvän tapahtuman päiväys ja kellonaika
Käsittelemme vastaanottamamme palautteet ja valitukset 2-3 työpäivän kuluessa. Vastaamme viestiisi sähköpostitse tai puhelimitse, kun asiasi on käsitelty.
Mikäli emme pääse yhteisymmärrykseen tekemääsi ilmoitukseen liittyen, voit halutessasi tehdä lausuntopyynnön/valituksen Norjan finanssivalituslautakunnalle (Finansklagenemnda, www.finkn.no).